19 april 2011

La stada

idag har vi tagit premiärturen på stan tillsammans med farmor. Emilia har endast varit på Bergvik och IKEA tidigare men aldrig på stan. Så idag har vi haft lite stadsträning. :) Jag var tvungen att fixa lite saker och då är det väldigt skönt att vara två utifall att Emilia visar sig från sin sämre sida... :) Och så var det längesen vi träffade farmor så vi slog 2 flugor i en smäll.

Vi har haft en jättehärlig dag med en lång lunch ute på sandgrundsudden med sallad från Maché. Kan inte ha varit en bättre dag och jag kunde fixa mina to dos i lugnt tempo. Det är flera gånger som jag tänker vad mycket enklare allt är utan att ha en liten bebis att ta hänsyn till och anpassa sig efter men det man får tillbaka är värt all "uppoffring".

Hittade en klänning till Emilia som hon ska ha efter dopet men fram tills dess kommer jag hålla den hemlig och allt annat rörande dopet. Säger bara en sak, vad mycket fint det finns till små tjejbebisar!!

Inga kommentarer: