7 april 2011

Dan före dan!

Imorgon är en väldigt speciell dag med anledning av 2 saker.

Först så blir min dotter, Emilia hela 8 veckor och det måste vi fira!
Sen slumpar det sig så bra att jag fyller år och det måste vi oxå fira! :) Så imorgon blir det ballonger på Ängen och festligheterna fortsätter på lördag då både min och Olas släkt kommer på mat och tårta.

Undra vad jag ska göra ikväll, sista kvällen som 29 åring. Det sägs att livet förändras när 30 årsdagen kommer och många har ågren inför den dagen men inte jag. Jag lever efter mottot: man blir inte äldre än vad man gör sig. Och det värsta som kan inträffa har redan skett och det för bara någon dag sedan. Då hittade jag 3 rejält vita hårstrån -mina första och förhoppningsvis de enda på länge, lääänge...

Linda & Iris

Inga kommentarer: