20 april 2011

babygym

Idag är vi på ett strålande humör! Det är så skönt för vi har lyckats få lite morgonrutiner som gör att jag hinner äta frukost, sätta i linserna, klä mig, borsta håret osv utan att bli stressad -det är guld värt känner jag! Under tiden ligger Emilia under något babygym eller mobil och pratar glatt med sina kompisar. Och eftersom hon älskar att ligga i babygymet så köpte vi ytterligare ett i söndags. Det blev ett Monkey island ifrån Fisher price som jag har läst ska vara väldigt bra med både ljud - och ljuseffekter. Och hon älskar det -så det blev ju lyckat!!

Idag har jag fotat henne när hon ligger i just det babygymet i sina nya kläder. Hon är helt ny från topp till tå. Vi tackar Carro för de fina kläderna som hon nu har växt i!!

Babygymet, monkey island


Dagens solstråle i sina nya kläder!

Inga kommentarer: