14 april 2011

fikastund

idag har vi haft en riktigt mysig dag tillsammans med min gamla skolkamrat från Ilanda tiden. Jag och Emilia åkte hem till henne direkt efter frukosten och efter en barnvagnspromenad ner till coop så sov min lilla tjej. Lindas charmiga dotter, Inez som är ett halvår hade däremot redan sovit sin förmiddagslur så hon fick följa med in på fika. Inez är inte yngst i familjen utan de har skaffat en kanonsöt och superbusig hundvalp som härjade friskt!

Linda fick tillåtelse att gå ut och lyfta upp Emilia efter 4 timmars sömn, då tyckte även jag att det var dags att vakna. Min lilla sömntuta som sov tillsammans med mig fram till kl 10 idag. Någon mer än jag som tycker att jag blir riktigt bortskämd med många sovtimmar -underbart. Men jag är medveten om att det kan ändras när som helst, redan inatt och jag är glad för varje natt vi alla 3 får sova ordentligt.

Inga kommentarer: