8 mars 2010

Småfix

Äntligen säger jag, hemma efter 3 h flackande fram och tillbaka i bilen för att utföra en mängd småfix. Bl.a. så har jag hämtat ut mitt nya körkort -ett stort tecken på att jag har blivit gammal då det är dags att förnya körkortet. Men det var ju inte så längesen som jag tog det, eller hur var det nu???

Sen en tur te IKEA och där hittade jag roliga småsaker som livar upp hemmet -sånt gillar jag :) Eller om Ola skulle beskriva sakerna, onödigt krafs. Men vi ser olika på saker och ting bara att acceptera.! Han ska få 2 karbinhakar ifrån mig och då blir han glad... som sagt vi ser olika på saker och ting...

Sen hämtade jag ut 3 (!!) paket. bl.a. så har nu min löpare i lin ifrån Växbo lin kommit. Jag samlade streckkoder som en gnu i vintras, hela 200st skulle man skicka in för att få denna exklusiva, fina(??) löpare. Jag tycker själva vägen är roligast inte vad jag får, men är det dretsaker så hoppas jag inte på erbjudandena. Mamma, Syrran kommer ni ihåg vad streckkoder vi har samlat. Tänker på de 20 paketen K-special som vi var tvugna att köpa för att få en fitness video -ha ha har nog aldrig varit så trött på de flingorna som då... :)

Sen fick jag min lavendelpåse samt en lampett som jag har beställt ifrån selmas hus. Dock var det endast en lampett och jag hade beställt 2. Hmmm få se vad de svarar på mitt mail som jag har skickat dom...

Nu ska jag fixa lite kvällsmat. Jag är hungrig men ändå inte, få se om jag får i mig nånting...

Inga kommentarer: