8 mars 2010

Bortskämd

Gissa vem som har blivit bortskämd här hemma?! Jo om inte Samurai :) Han får blötmat så fort han sätter sig vid skålen, stimulans när han karar på dörrarna oavsett om det är en tidig morron, mycket gos på golvet och nu orkar han även leka. Det är väl så det ska vara fast förut har vi varit stenhårda på att de får ingen mat om de tigger fast har man varit sövd och dålig så smälter hjärtat... :)

Igår hade jag bakat en vaniljfylld sockerkaka samt ätit frukost när klockan bara var halv 10. Vad konstigt det kändes att klockan inte var mer annars brukar den lätt vara efter 12. Så nåe positivt för väl Samurais morronrutiner med sig fast det resulterade i att jag sov middag både lördag och söndag... thi hi :)

Idag får IKEA ett besök av mig. Sist jag var där så var det rea på julsakerna, nu hoppas jag att de har fått fram lite vårsaker :)

Nej min rast e slut....

Inga kommentarer: