19 mars 2010

Its friday!

Jepp fredag i almanackan och gråmulet med regn. Första gången det har regnat sen.............??? Istället för regn och grått hela vintern så har vi varit bortskämda (skriver jag som tycker om snö) med snö och sol dock lite väl många minusgrader men men ...
Det rimmar dåligt med tanke på att jag ska åka upp till Långberget i eftermiddag för att sen åka vidare till Trysil imöra och åka snowboard!! Men på yr.no visar dom ett moln och en sol bakom för Trysil så jag hoppas det stämmer. Det jobbigaste skidvädret enligt mig är när det snöar eller regnar för då kan jag knappt titta, mina skidglasögon sitter alltid uppe på hjälmen till ingen nytta. Det näst sämsta skidvädret är dis för då ser jag inte heller någonting och vågar inte åka avslappnat.

Önskar alla en härlig helg med allt vad det innebär för er??!!

-- KRAM --

Inga kommentarer: