18 mars 2010

TRYSIL

Imorgon eftermiddag åker jag upp till Långberget tillsammans med mina svärföräldrar och Olas bror samt sambo. Det blir en helg i brädans tecken :) På lördag fortsätter vi till Trysil och det ska bli så skoj!! Jag har aldrig varit i Trysil men har höga förväntningar på dess alla backar. Såg på deras hemsida att alla (65st) backarna är öppna och det är 101cm snö. Det ska bli jättekul att äntligen stå på brädan igen och åka i lååånga backar. Är lite orolig bara att jag kommer tappa bort mig och stå helt vilsen i någon backe, jag känner ju mig själv. Hoppas bara jag har mobiltäckning fast hur beskriver man en backe så någon annan vet vart man är??!!

Ola väljer att stanna kvar hemma och vara kattvakt. Det känns oxå väldigt konstigt att inte Ola följer med men det är bra att kunna göra saker på varsitt håll. Desto längre och goare kram kommer han få på söndag kväll!! ;)

Inga kommentarer: