6 mars 2010

Finns det nåe bättre än Sveriges årstider?? Alla har sin charm och tjusning och nu när våren är på intågande så njuter jag till fullo av att sitta mot en solig husvägg med en bok i knät. Jag fick gå till boden och leta reda på en solstol och sen in för att hämta en filt men sen så var det helt perfekt! Invigde även mina solisar!! Nu är jag inne igen och äter lite mellis bestående av rester från gårdagens fruktsallad, finns det nåe godare?!! det bästa av allt är att jag har hela skålen för mig själv -ingen Ola i sikte!! thi hi

Samurai har slickat i sig räkost från mitt finger men några räkost slick blir ingen fet av. Hoppas det ger med sig under dagen och att han åtminstone kommer äta kvällsmat med mig ikväll.

Ha en skön lördag och ta tillvara på solen där ute!! *Lovely*

Inga kommentarer: