15 mars 2010

Fina påskliljor som nu står i blom som jag har fått av världens bästa svärmor :) Det märks att nästa högtid är påsk för igår vart vi bjudna till Hynboholm på påskmat och där var det redan påskpyntat..! :) Själv ska jag bara byta mina röda julband på kransen på ytterdörren mot gula band och lite påskpynt. Vill inte ta ner min fina julkrans som jag har fått av farmor och då blir detta perfekt!!

Nu har vi haft hembesök av en kille som kontrollerat vårt vatten. Och det är många olika värden som ska vara bra, siffror hit och dit. En stund såg det ut som en kemikaliefabrik på köksbänken med alla rör.

Vi hade iaf bra värden i det stora hela, vilket känns skönt att höra då vi har egen brunn. Nu är jag superhungrig då vi fick pytt i panna på jobbet -ingen höjdarmat enligt mig... Så nu äntligen ska det bli lite varm korv här till kvällsmat och sen blir det Familjen annorlunda!! :)

Inga kommentarer: