4 mars 2010

Nu är det diet som gäller för våra två katter. De ska ju till veterinären imorgon (så Kattis jag dyker upp någon gång efter 9.00) och iallafall Samurai kommer bli sövd för att ta bort all hans tandsten. Tydligen väldigt ovanligt att en så ung katt (3.5år) har så mycket tandsten så jag hoppas det inte är något mer allvarligt. Jag har tendens att oroa mig och alltid tro det värsta när det handlar om tandläkare, läkare, veterinärer osv.. Bara hoppas att jag inte kommer föra över min oro på mina framtida barn, de känner lätt av föräldrarnas stämning och redan nu vet jag att det kommer vara Ola som får följa dom till läkaren när det är dags för spruttagningar... :)

Hoppas iaf att de båda två kommer må bra imorgon kväll vid denna tid... måhända lite groggi = lugn natt för min del!!

*kram*

Inga kommentarer: