7 mars 2010

Gomorron alla!! Oftast brukar jag vakna vid 06.00, vardag som helg av en otroligt irriterad katt. Det känns lite som att vara småbarnsföräldrer :). Viftar lite i vattenflaskan så brukar han lägga benen på ryggen och lugna sig lite tills vi vaknar till av oss själva igen runt 9.30. Men imorse när han började kara på sovrumsdörren så hade jag inte mage att skrämma bort honom (Samurai of course) med vattnet utan tog på mig morronrocken och gav honom mat. Vill han ha mat så får han gärna mat av mig nu!! Det är inte mycket han äter men det lilla gör mig glad, då vet jag att han försöker äta. Ola ligger fortfarande och sover där uppe för han är lyckligt lottad och vaknar inte av ljud utan mest av ljus där är jag tvärtom.

Så nu ligger jag i soffan under täcket och surfar runt lite samtidigt som jag lyssnar på snyggingen John Mayer på låg volym för att inte väcka Ola. Var det någon mer som såg filmen World trade center som gick på 4an igår kväll?? Jag tyckte den var ruskigt bra gjort av en hemsk historia.

Inga kommentarer: