29 september 2009

Usch, usch, imorse kom kylan, vintern och mörkret till skåre. Kom till parkeringen och jag har inte riktigt börjat reflekterat över att det är dags att plugga in motorvärmaren men nu är det verkligen dags -iaf när jag behöver bilen 05.30 på morgonen. Imorse var den helt täckt t.o.m. taket på min stackars kalla bil var helt rosig av is och jag som inte har vinterförberett den heller med t.ex. isskrapor. Vad göra?? Jo som tur va hade jag några cd fodral som jag fick gå loss med på isen.
Och mörkt är det nu när jag kör till jobbet. Skulle vilja ha rattvärmare i min bil, som jag vet finns i bl.a. bmw. Guuuud så skönt att känna värmen genom händerna -jag som fryser så om dom. Men jag kan inte få allt som man säger....

Inte ofta jag lyssnar på radion när jag kör bil, tycker det är avkopplande att få en stunds tystnad. Men imorse satte jag på den och direkt fick jag den oootroligt dåliga reklamen sms-guld som avlöstes av "om banken säger nej så säger vi ok, inter credit" stängde direkt av den och gick tillbaka av att njuta av tystnaden dock lite mer irriterad än innan jag satte på radion.. :)

Ha en bra tisdag!!

Inga kommentarer: