25 september 2009

Äntligen fredag och jag har nu tagit helgen!!! Ola är i Stockholm över dagen och sitter nu i bilen på väg hemåt. Själv har jag krypit ner under gosiga filten och har för tillfället lap topen i knät och min lånade Jungstedt bok samt mobilen liggandes bredvid mig. -Här ska mysas!!
Det enda som stör just nu är en skrikande katt på nedervåningen som vill ut... Men jag vet inte om jag orkar -sitter så skönt i soffan :) Men både han och jag mår bäst av att jag pallrar mig upp ur soffan och släpper ut honom :)

8 bud har hittills kommit in på vårt hem. Förstår det inte riktigt än, men vilken jäklans tur vi har med detta husbyte! Var först lite orolig att vi inte skulle få några bud för att snart stå med 2 hus att betala på -vad gör man då?? Hela ens ekonomi kan ju falla i spillror då... i och med att det är 3 st som bjuder så borde de vara villiga att flytta in 1 dec som står i vår annons -vilket betyder att det är 2 månader kvar tills vi ska flytta till huset på landet!!! oj oj då blir det glögg fika hemma hos oss i röran :)

Nu har jag tröttnat på en jamande, nej fel ord skrikande Samurai, nu får han gå ut för det har han ju "bara" varit sen kl 06.00 imorse.....................

Kram!

Inga kommentarer: