29 september 2009

Miss tröttis

Ja det är jag idag. Har sovit jättedåligt, kan skylla lite grann på Samurai för han hade jag nere vid fötterna och då kan jag knappt röra på mig och butta ner honom har jag inte mage till. Så jag har vaknat lite titt som tätt och tittat på klockan. Det sista jag hörde innan väckarklockan ringde var herr postis som kom med morrontidningen. Körde - bromsade in - körde iväg en kort sträcka coh bromsade sen in, kan bara vara herr postis som har en sån körstil tidigt på morronen. Så nu har jag slumrat lite med barnen som skulle sova på jobbet, härligt och verkligen en lyxförmån att kunna sova på jobbet :)

I eftermiddag ska jag in till stan och träffa Ola. Vi ska gå till Tågmarks kontor och där träffa vår köpare och blivande ägare till vårt "gamla" hus. Budgivningen stannade igår och vi är mer än nöjda och ska alltså skriva kontrakt i eftermiddag!! gäller att göra det så fort som möjligt så köparen inte kan dra sig ur affären sen. De kommer få inflyttningsdatum 30 nov vilket blir perfekt då vi får tillgång till vårt nya hus den 27 nov, vilket inte ens är 2 månader till dess.. -Längtar det ska bli såå spännande!!

KRAM

Inga kommentarer: