25 september 2009

Ja då var det husvisning igår hemma hos oss. Jag torkade golven och strök duken till altanbordet och sen arrangerade jag lite ljuslyktor här och där. T o m badkaret ställde jag några ljuslyktor på kanten -första gången några har stått där :)
Sen fick jag ta min banankartong med handdukar, tandborstarna samt tandkrämen och lite andra personliga saker och åka hemifrån. Jag och Jungstedt våldgästade svärmors altan och där fick vi sällskap av deras enormt kelsugna katt. Efter 1 ½ timme ringde mäklaren och då hade han låst och släckt alla ljusen och var på väg till sin nästa husvisning. Vi fick 2 bud under själva visningen men de låg under utropspriset så de avböjde vi.

Idag ringde mäklaren till mig och sa att nu hade han fått in ett bud som var vårt utropspris!! äntligen och sen efter det budet har det plingat i min telefon 5 gånger med olika bud! Jättespännande, varje gång jag får sms så pirrar det te i min mage :)
Idag har det varit ytterligare en visning, så förhoppningsvis så joinar han dom andra som bjuder *önsketänker*

*Sehr spannend*

Inga kommentarer: