14 september 2009

Just nu är det enda jag känner och tänker -om det ändå vore onsdag kväll... Då först får vi lite andrum och kan pusta ut iaf någon dag. På onsdag kommer mäklaren hit och tar kort på vårt hus, samt får information av oss till sin objektbeskrivning, sen händer det ingeting förrän torsdag veckan därpå då det eventuellt blir visning här hos oss.
Så just nu är det mycket fixar saker och städning som gäller. Har precis städat klart övervåningen och varken tänker eller orkar göra nåe mer ikväll. Nya friska tag blir det imöra eftermiddag och då måste vi bli färdiga. Men det är imöra det... :)

Igår söndag målade jag en andra och sista gång i vårt f.d orangearum som numera är ljust blå/grått. Ja det blev jättefint om jag får skryta! :) Kan inte förstå varför vi inte har gjort detta tidigare men då har vi ju fixat med andra mer högprioriterade rum... Det blev iaf väldigt mysigt och harmoniskt. Gjorde mycket att måla i en lugnare färg och sen få upp tavlor och hyllor på väggarna. Ola körde fullpackade bananlådor (hela 21st!!) till mina svärföräldrars garage som de så snällt lånar ut till oss nu i flytt tiderna.

Men som sagt va. Nu tänker jag inte göra nåe mer i detta hus utan gå och kojsa är bara sååå trött och längtar till onsdag kväll då jag/vi får tillbaka våra liv igen :) Men det kommer bli bra bara vi tar oss igenom 2 dagar till...

Go natt!!

Inga kommentarer: