27 september 2009

Efter en hel dag ute i sköna höst luften så har vi sovit som grisar, 10timmar inatt -skönt!! Igår var vi nämligen ute på landet och eldade en mängd skräp/ris och sen hann jag och svärmor även ut i skogen med våra svampkorgar letandes efter trattisar. Nöjda åkte vi hem efter 90min svampletande med varsinna fulla korgar -nu återstår det roliga, att rensa dom.... det har varit en jättemysig dag med härligt väder - go mat - möe slappande, en höstdag att komma ihåg när vintern är över oss och det bara är kallt och mörkt ute.

Idag är vi bjudna på fika hemma hos tomas, terese och deras lilla neo som bor grannar med oss. Sen ska vi vidare hem till min kära mor där vi blir bjudna på söndagsmat. Låter som en äkta slappar social söndag :) Mamma nämnde något om en gräsmatta som behövdes klippas så jag får ta med lite utekläder och då antar jag att Ola installerar lite program på hennes nya bärbara dator. Så det blir perfekt!

Ha det gott!!

Inga kommentarer: