4 september 2009

Attans oxå bet just av min långa lillfinger nagel och jag som har fått riktigt långa naglar, attans.. Jag lyckas spara mina naglar ungefär 1 gång per år och sen orkar jag inte hålla mig längre utan hetsbiter av dom allihopa för att sen återigen ha fula nedbitna. :( hoppas detta bara var en engångsförteelse och att den snart blir lång igen!!

Ikväll är jag home alone och jag har jättemöe som jag måste hinna med. Bl.a. läsa min Mari Jungstedt bok, se en typisk Linda film och det skulle vara skönt om jag hann klippa mitt hår oxå :) Men änsålänge har jag inte prioriterat nåt av det... *strange* utan jag har stått i köket och förvällt och fryst in jättemycket kantareller som jag fick av en snäll arbetskamrat på jobbet samt bakat en banankaka. Men nu funderar jag på att leta upp en film som Ola ändå inte vill se...

Imöra ska jag masa mig ner till Skåre centrum där det är loppis och auktion. Sen tänkte jag åka hem till min svärmor med lite banankaka som vi kan fika på :) och sist ta en tur hem till min mor oxå, som börjar må bättre! Ola ska till Örebro med sin far och bror för att titta på en Volvo S60 till sin bror.

Inga kommentarer: