22 september 2009

Idag har det varit en lång, lång dag. Jag känner det i mina ögon, det är såna här dagar som jag inte vill vara linsbärare utan kunna alternera med glasögon eller varför inte ha besökt memira och fått falkögon :)
Vi har haft föräldramöte på mitt jobb och informerat om hösten. Det var bra uppslutning och våra föräldrar är kanonbra! Känns som ett kompisgäng som man träffar, kan bero på att många föräldrar har varit med i ca 7 år och det blir ett bra klimat i gruppen -vilket är otroligt viktigt. Men nu är jag trött och tänker inte göra nåe mer ikväll utan bara slappsurfa lite :) Räcker att veta att vår diskmaskin har gått sönder....... :( känns ju inge roligt att behöva köpa en ny till de blivande ägarna, kunde väl ha dröjt någon månad iaf... Vi som har sett ut ett nytt köksbord men nu får vi nog vänta lite me det *tråkigt*

Imöra blir det häcken full då allt måste städas här hemma (igen) för på torsdag är det dagen D = visning!! Ska bli otroligt spännande men det känns lite konstigt att okänt folk bara ska stövla rakt in i vårt hem utan att vi är hemma och smyga runt.. Så imöra gäller det att städa undan alla lik i garderoberna vi har... :)

Ha det gott!

Inga kommentarer: