19 september 2009

Shopping

Åkte ut till Bergvik idag för jag hade sett ett par fina stövlar från Vagabond. Svarta i skinn och med liten klack -perfekta för mig. Men idag när jag provade dom så tyckte jag inte om dom... Så det blev inga stövlar däremot lite andra roliga saker :)

Som alltid kan jag aldrig gå in i en vero moda affär och komma ut tomhänt. Det är min favvoaffär och idag var inget undantag. :) :)
Fyndade 1 vanlig top, 1 lite längre top som jag kan ha till ett par svarta leggings och stövlar samt en längre stickad tröja i en typisk Linda färg! Oxå snygg till ett par svarta leggings och stövlar!! Det bästa är att det behöver inte bli så dyrt, fick allt för 510kr -helt överkomligt!! :)

Sen gick jag in på JC för jag var ute efter något till Ola men hittade inget av intresse -till honom iaf :) Köpte ett läckert armband till mig däremot!

Inga kommentarer: