20 maj 2010

Vårruset

Jepp ikväll smäller det och vill man spana på svettiga tjejer eller bara träffa en massa glatt folk så är det platsen Sundsta som gäller!! Jag är med i vårt lag från vår förskola som ska knata runt 5km för att avsluta kvällen med en picknick. Och i år ser vi ut att ha jädrans tur med vädret -för en gångs skull!! Annars brukar det vara snorkallt och filtar över oss som ska hålla värmen men idag ser det ut att bli riktigt kanonväder med sol och sommarvärme ute -lovely.
Jag har varit med i 3 år och ikväll blir det första gången som jag inte ska springa, tråkigt.. Det är min morot varje år att slå min tid från året innan men eftersom jag har varit så sjuk så vill jag inte påfresta kroppen med detta. Så för mig blir det en skön promenix i glada kollegors lag.

Klockan 19 går startskottet...

Inga kommentarer: