16 maj 2010

Idag (läs igår) har varit en underbar dag bortsett från mastodont städningen vi var tvugna att göra för att få bort all grus efter Iris. Ju större yta man bor på = större yta att städa på = städningen tar längre tid. Men jag och Ola kör teamwork när det är dags för städning, vi vet precis vad den andra gör och vad jag själv ska göra. Allt för att det ska gå så fort som möjligt och för att vi båda ska hjälpas åt.

Jag blev förvånad över vilken härlig värme det var ute när det slutade regna. Första dagen med riktig vårvärme och dörren kunde stå öppen! -Detta tycker vi om :)


Jag passade på och skolade om mina plantor till en större kruka och Ola invigde vår högtryckstvätt. Eftersom vi bor längs med en grusväg så kändes det nödvändigt att äga en Kärcher så så fick det bli!

Nu har jag sett klart på filmen Heat då jag somnade igår kväll i soffan. Men det visste jag redan från början då den är 3h lång och jag var redan trött när vi började se den... Men desto mysigare att äta frukost till en film i soffan -det är helglyx!!

Inga kommentarer: