12 maj 2010

Jag är med hund...

När jag slutar jobbet idag ska jag åka raka vägen och handla inför helgen. Det var ju meningen att vi skulle åka till Strömstad i eftermiddag och njuta långhelg på västkusten men vi valde att ställa in det igår. För nu har mina föräldrar blivit sjuka, troligtvis är det jag som har smittat ner dom för inkubationstiden för mykoplasma är 2 veckor så tiden stämmer och de har samma symptom som jag hade, feber, huvudvärk, hosta. Så både jag och Ola känner att vi är hemma istället och donar i huset samt det blir nog en tur till Olas sommarstuga vid Gapern. Skönt att bara ta dagen som den kommer oxå...

Så för att underlätta för sjuklingarna i Hynboholm så sa jag att jag ställer upp som hundvakt i helgen. Det ska bli jättekul att hämta hem Iris tjejen. Hon har varit hemma hos oss många gånger men nu är det på riktigt så att säga. Nu ska hon ju få sova över och bara vara med oss i några dagar. Det blir skojsigt!!

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: