16 maj 2010

Gratisbio

Det var via en kompis som jag kom i kontakt med sidan gratisbio och där jag nu är medlem i. Det går ut på att vara aktiv genom att bl.a. värva kompisar, besöka hemsidor, delta i tävlingar och för detta får man poäng. Poäng som man sen kan växla in mot presentcheckar hos bl.a. gina tricot, bik bok, albrekts guld, h&m, mq, stadium, max, maxi, plantagen ja jag kan fortsätta då det är i nästan alla stora affärer!

Klicka här för att bli medlem och du får då 50 poäng i startpoäng samt ytterligare 25 poäng då du blir värvad av mig. Sen gäller det att vara aktiv!! Det första presentkortet man kan få är när man har kommit upp i 200 poäng och då får man 50 kr i någon av ovannämnda butiker.

Jag är redan uppe i 93 poäng efter bara 3 dagar som medlem :)

Kommentera gärna om ni blir medlemmar och hur mycket poäng ni har för dagen så kan vi sporra varandra! :)

Inga kommentarer: