6 maj 2010

Jepp nu har vi lämnat missarna hos mina svärföräldrar, de ska vara där i 1 ½ vecka. Uhh det kommer bli tomt här hemma fast vi kommer ju inte vara hemma så mycket de närmsta veckorna, så det kommer nog gå bra ändå :). Börjar få lite lätt småpanik. Ligger i soffan och slötittar på Lyxfällan och jag har inte packat inför resan imorgon. Jag är helt utmattad i hela kroppen orkar bara inte resa mig upp för att packa klart. Why, why, why??!! Det har inte varit någon tyngre arbetsdag än vanligt men ändå är jag bara så trött i kroppen. Ska bli skönt att åka iväg imorgon. Bara sätta sig på tåget, luta sig tillbaka och njuta av att det är någon annan som kör.

Ha det så gott!

Dagens Lady Gaga låt är: Alejandro. Tyvärr så finner jag inte någon video till den utan ni får se en unofficial :) Alejandro samt låten jag kommer lägga ut imorgon är mina stora favoriter, tycker de är grymt bra!

Inga kommentarer: