3 maj 2010

Idag är prio 1: Lämna in deklarationen eftersom det är 3e maj enligt almanackan. Ja ja jag vet att jag oftast är ute i sista sekunden men den här gången är det faktiskt inte mitt fel. Jag måste ha hjälp och jag ringde min bankman i onsdags och han kunde inte förrän idag, så med andra ord är det hans fel att jag kommer lämna in min deklaration idag. Hoppas nu bara att vi inte stöter på några problem utan att han kan göra allt klart så det bara är för mig att lägga den på lådan :)
Annars blir det bråttom = problem!!

Vi har haft världens lugnaste och goaste helg tillsammans jag och min sambo!! I fredags var vi ju till Deje och spanade in brasan/fyrverkerierna. I lördags kom jag upp ur sängen efter 13 och strax därefter åkte vi till mina svärföräldrar där Ola tvättade bilen samt sina vinterfälgar. Nu äntligen sitter sommardäcken på med nya, fräscha fälgar på! Sen igår var vi hemma och ute hela dagen. Jag invigde min sköna, fräscha limegröna solstol en stund innan jag började attackera gräset som växer upp på vår grusgång. Det är jag mot grästuvorna och jag ska vinna... Sen började vi tokröja i boden så nu kan vi gå in i den och t o m ställa in saker utan att något ramlar omkull. Fyllde Olas bil så idag ska han till tippen och slänga skräp -underbart!! Fattar inte hur vi kan få ihop så möe skräp varje gång vi städar hemma. Tycker inte vi har så möe saker förutom det som vi använder men men...

Hoppas ni alla oxå har haft en bra helg?!

Dagens Lady Gaga låt kommer senare ikväll!

Inga kommentarer: