25 maj 2010

Stora förändringar till hösten

Jepp idag kom telefonsamtalet som jag har väntat på sedan slutet av förra veckan då min kära kollega släppte en nyhet (bomb). Sen dess har det varit många tankar i mitt huvud. Nu är det alltså definitivt och det enda jag vet är att hösten inte kommer bli som förra hösten. på både gott och ont. Det är för tidigt att berätta vad det handlar om, jag vill vänta tills Kattis har gått ut med det offentligt först. I och med detta beslut så sätter det igång tankar och funderingar hos mig. Vad vill jag egentligen??? Mycket kan hända, en liten sak kan påverka hela ens liv, försöker leva i nuet men tankarna förs hela tiden framåt...

Ikväll ska vi ha årets sommarfest och det ska bli väldigt mysigt och trevligt att fika med föräldrarna. Men först ska alla barnen sjunga och det brukar vara intressant att se vilka barn som blir blyga och inte vill osv...Det är en stor sak för barnen och de pratar väldigt mycket om att ikväll ska mamma och pappa komma -roligt!

Fick ett samtal förut från Ola som fortfarande är hemma och är dålig. Och idag var det verkligen tur att han var hemma!! För Isa har spytt 5 gånger *bläää* och i spyorna kröp det decimeter långa maskar :( Fy vad vidrigt!!! Så nu får Ola bekänna färg... thi hi

Inga kommentarer: