26 maj 2010

Högstadiekompis

Idag efter arbetet ska jag åka till en gammal tjejkompis. Vi gick i samma klass på högstadiet och har sedan dess inte träffats mer än spontant på stan osv. Men tack vare FB så ska vi idag träffas i hennes nya hem -det ska bli väldigt roligt!! Vi kommer ha massor att prata om :)

Sen ska jag vidare och ha fotvårdsbehandling. Det ska bli såååå himlans underbart :) Att fila fötter och hålla dom lena och goa är något som jag tycker är otroligt tråkigt och inget jag prioriterar. Helst går jag barfota ute hela sommaren och klipper t o m gräset barfota -då kan ni tänka er att det är mycket jobb att hålla dom rena. Så att gå till någon innan sommaren kommer är perfekt och sen är det upp till mig att bara underhålla fossingarna med filen i sommar.
BTW förhoppningsvis på lördag får vi våran nya åkgräsklippare och då kan jag köra barfota utan att bli gräsig under fötterna!! :)

Ha en skön onsdag = lillördag.
Ola är på resande fot idag så för mig blir det en social, avkopplande Linda eftermiddag/kväll

Inga kommentarer: