1 oktober 2011

Fynd

Idag har jag varit på barnloppis i Skåre och FYNDAT!! Jag var där lite innan de öppnade och det hade redan samlats en stor klunga utanför som väntade på att få fynda som lixom jag. Där inne gick jag först till leksakerna då jag känner att Emilia börjar växa ifrån sina leksaker som vi har här hemma. Jag blev glad då jag upptäckte en pop up leksak och en vaggande anka som hon kan dra efter sig (om några månader..) samt lite knoppussel och maraccas. Sen kikade jag förbi klädavdelningen men det var inte lätt då mina händer var upptagna av leksakerna. Men jag hittade iaf ett par mjuka jeans, jeanskjol, klänning och några toppar i större storlekar. Och allt detta för ynka 200kr vilket endast ett par jeans hade kostat nya i affären. Och jag är glad att Ola stannade hemma med Emilia för det var extremt trångt där inne...

Inga kommentarer: