14 oktober 2011

bankmöte

Igår fick jag väcka Emilia från sin förmiddagsvila och vad svårt det är. Det tar verkligen emot i mitt mammahjärta och behöva väcka henne när hon sover så gott. Men vi var tvungna att få i oss lite mat innan vi skulle åka in till stan och gå på det årliga bankmöte som vi har med vår personliga bankman varje höst. Det blev lite stressigt men vi hann i tid. Hela 2 timmar tog mötet och Emilia skötte sig exemplariskt och lekte med mig på golvet. Men i slutet tog hon sig på örat flera gånger och det är ett säkert tecken på att hon är trött. Så väl i bilen på väg hem somnade hon gott.

Idag ska vi iväg och hälsa på mitt jobb. Det ska bli jättemysigt att träffa alla barnen samt de får se min lilla tjej! Och efter det ska vi hälsa på en jätteliten bebis, Elina så då kommer Emilia att kännas väldigt stor. :)

mys, mys. Ha en fin fredag allihopa!!

Inga kommentarer: