5 oktober 2011

Dejt!

Imorse hade jag sån tur att Emilia somnade om i vår säng efter morronamningen!! Så vi vaknade tillsammans halv 9. Allt sånt man får på en vardag är verkligen en bonus som mamma.

Ikväll ska jag och Ola gå ut och äta tillsammans, bara vi två, på tu man hand. Det har vi inte gjort sen Emilia kom och det ska bli så mysigt! Tänk att kunna prata till punkt och bara fokusera på maten och Ola, lyxigt. Fast jag kan skriva redan nu att när jag väl sitter där på restaurangen så kommer jag sakna Emilia och det kommer bli svårt att inte prata om henne. Men jag ska försöka lämna mammaLinda hemma och bara vara samboLinda för en stund. Emilia kommer få kvalitetstid tillsammans med sin farmor. Det blir första gången någon annan förutom jag och Ola kommer lägga vår tjej för natten. Hoppas det kommer gå bra om inte så går det säkert bättre nästa gång :)

Men först ska vi iväg på rytmik och träffa Emilias kompisar från föräldragruppen -ska bli roligt då vi inte var där förra onsdagen.

Inga kommentarer: