22 oktober 2011

Efterlängtat


Det var flera saker under min graviditet som jag längtade starkt efter så starkt att jag ibland drömde om det t.o.m. Allt som jag ville äta men som jag inte fick har jag frossat i sen februari månad. Men de alkoholhaltiga dryckerna som jag älskar har jag avstått ifrån då jag har helammat. Men eftersom jag bara ammar morgon och kväll nu så har jag haft möjligheten att dricka på förmiddagen men det har jag lixom glömt bort. Vilket känns väldigt sunt oxå... :)

Men så idag skålade jag och Ola i varsinna Baileys!!! Om det var gott?? Jepp det var det men starkt. Thi hi jag har inte druckit en enda droppe alkohol sen januari 2010 så mina smaklökar var verkligen inte van detta. Trodde jag skulle känna av det på en gång men jag fixade det.

Imorgon är en stor dag för mig och Ola! hi hi vi höres.............

Inga kommentarer: