1 oktober 2011

Buzzador - Digster

Som jag tidigare har berättat så är jag en Buzzador. Vilket innebär att jag får prova olika tjänster och produkter gratis under en period. Det enda jag åtar mig att göra är att buzza produkten vars kampanj som jag för tillfället är med i. Att buzza betyder att jag ska presentera produkten för vänner och bekanta samt oftast dela ut varuprover.

För tillfället får jag prova digster premium gratis och det har ni oxå tillfälle att göra genom att surfa in på deras hemsida, digster.se skapa ett konto och skriva i koden buzzador så får ni prova gratis i ett halvår!! Digster var för mig helt okänt tills detta erbjudande och änsålänge verkar det väldigt bra. Har man som jag svårt att variera och hitta ny musik så är detta perfekt. Man skriver i vilken musiksmak man har och sen tipsar digster om olika spellistor som skulle passa. Gratis som sagt i ett halvår och musiken spelas upp i spotify.



Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är lindis_81):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindis_81

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=lindis_81&lang=SE

Inga kommentarer: