26 oktober 2011

aj aj

Idag ska vi iväg på rytmiken och umgås med andra mammor och barn i samma ålder som Emilia. Ska bli extra roligt idag då ledaren var sjuk förra onsdagen.

Min stora fråga som jag har funderat på i över en vecka är varför jag har så ont i nacken???! Att jag hade det när Emilia var liten förstår jag då jag bar henne väldigt mycket men nu gör jag ju inte det längre. Det är en smärta som startar i nacken och som strålar ut längs med vänster axel. Ibland får jag även ont längre ner i vänster armen. Varför?!! Nu har jag värmt en vetekudde som bränner på axlarna -hur skönt som helst för frusna mig oxå :)

Igår var Emilias mormor och morfar på besök. De behövde hjälp med sin dator som tyvärr måste in på service. Det måste ha varit en måndagsexemplar så mycket strul som de har haft med den... :( sen hade de med lite saker som jag ska sätta ut åt dom på tradera, få se om jag hinner med det idag.

Inga kommentarer: