29 december 2009

Ahhh äntligen tillgång till en dator med internet. Vi är hemma i Hynboholm en snabbis på mat! :) Mamma gör stuvade makaroner till mig, tycker det är så gott men när jag ska göra stuvningen så är det alltid något som går fel och resultatet blir bara vanliga makaroner :(

Idag har vi varit på IKEA för andra gången på 4 dagar... Hyrde kärra och testade draget på min bil -gick galant, smidigt!! Väl på IKEA köpte vi en tvåsits Ektorp soffa med idemo röd som klädsel samt en tillhörande fotpall. Den står nu monterad hemma på övervåningen och blev väldigt fin mot vår ljusa hall.

-21 har vi hemma och kallare ska det tydligen bli, hur kallt har ni det???? Imorse såg Samurai till att jag vaknade 8.00 och jag gick då ner och la mig under täcket i vår myssoffa med en Grisham bok för att inte väcka Ola. Såg när solen gick upp och det var sååå vackert mot all den vita snön. Så vackert så jag t.o.m. klädde på mig och gav mig ut på en tur med kameran i högsta hugg och lyckades få några fina vinterbilder.

Matdags och sen ska jag hem till Jennica och planera nyår.....

*KRAM*

Inga kommentarer: