3 december 2009

Igår hämtade jag en mängd kartonger från mina svärföräldrars garage. Fällde och lyckades få plats med i mina ögon sett väldigt många :)
Väl hemma började jag stryka juldukar och tabletter, vad mycket det gör att lägga på lite dukar på borden... Blev väldigt mysigt! Sen kom Ola hem och vi åt lite rester och gjorde en brasa i spisen! -Så lyxigt!!!
Kunde inte ha en bättre kväll, Arga snickaren på tvn samt en tänd brasa som värmde skönt!!! Och det bästa av allt är att detta var hemma hos oss. mmm underbart! :)

Idag efter jobbet ska jag hem till mina föräldrar och skifta bil. Exakt en vecka efter mitt bilbyte så måste jag byta bil till en större, en kombi. Men nu har vi iaf drag på en av våra bilar och nästa gång borde det bli en kombi! Jag ska bl.a. köra hem en bokhylla som har blivit över på jobbet samt vi ska ta en tur till IKEA på kvällen och inhandla lite nya möbler och säkert en mängd andra roliga extremt nyttiga prylar. -Spännande!!

KrameliKram

Inga kommentarer: