11 december 2009

Aj aj aj jag genomgick en hemsk sak igår när jag öppnade dörren för att komma in i mitt i city garaget. Tydligen måste jag börja tänka hur jag använder mina händer nu när jag har lite längre naglar. När jag öppnade dörren så kände jag en smärta i min högra tumnagel och jag förstod på en gång att detta inte gick bra. Nageln bröts mot karmen när jag tryckte upp dörren och så här fin blev den...

nu återstår å se om jag har styrkan att låta bli att bita på den nageln innan den har vuxit ut och bliver lång igen. Dubbeldret oxå! :( alltid lättare att börja bita på naglarna när en har blivit kort...

Nu är det snart helgen, denna veckan har bara sagt svisch vilket känns väldigt skönt!
Imöra åker jag och Ola till Dömle på julfest med hans jobb. Känns lite konstigt att vi ska sova över där när vi bor så nära, lyx lyx. Hoppas det blir lika trevligt som förra året när vi var på Loka Brunn, alltid lite nervigt när jag inte känner de som kommer. Provade min klänning igår kväll och den är jag väldigt nöjd över!! Första gången jag har en axelbandslös klänning och igår inhandlade jag en BH på Change så nu kan klänningen inte få för sig att åka ner :)

Ha det gott!!

Inga kommentarer: