17 december 2009

Det är tur att vi inte har någon utomhus termometer hemma, det är först jag startar bilen som jag ser hur kallt det är och då är jag ju redan påklädd och ute :) Imorse var det hela -9 men vilken underbar vinterdag det ser ut att bli!! Det är detta jag har väntat på: blå himmel, solsken och snö på marken. Det tråkiga är att kramsnön försvinner men man kan inte få allt :)

Jag har en bra anledning till varför jag sitter i bilen 05.30 men däremot har jag svårt att se anledningen till joggaren som jag mötte imorse vid den tiden.. Vart finner han motivationen att springa i -9 och så tiiiidigt??!! Ja jag vet iaf att jag kommer aldrig bli så hurtig i hela mitt liv.

Idag kommer vi få ett nytt staket på förskolan så vi väljer att inte gå ut idag. Vi allihopa kommer nog stå i soffan och häcka i fönstret och titta när de pålar för nya stolpar -spännande detta med maskiner!!

Inga kommentarer: