11 december 2009

Rödlila läppar

jepp det var precis vad jag fick igår på Make Up Store, vinröda läppar. Sminkningen kändes bra ända tills hon skulle avsluta med att sätta lite färg på mina läppar. Spännande då det är något jag inte brukar avsluta min makeup med. Jag som på vardagen bara har försvarets hudsalva och vid festligare tillfällen lite läppglans, så blev vinröda läppar en stor kontrast i mina ögon. Både jag och Ola tyckte att det inte var en Linda färg iaf. Bedöm själva...


Fick plocka smink för 500kr vilket jag tyckte var rätt mycket men jag blev ändå skyldig 270kr när jag kom fram till kassan :) *ooopps*
Köpte en primer som jag ska ha på ögonlocken för att ögonskuggan ska sitta bättre. En borste till ögonskuggan samt 3 olika ögonskuggor med mer och mindre skimmer i. -Jätteroligt!!!!

Inga kommentarer: