9 december 2009

Idag är det en fixardag efter jobbet. Klockan ringde mitt i natten kändes det som iaf, 04.50 började den pipa och jag kom inte upp förrän tio över och då blir det lite panikbråttom. Eller njae så tidigt på morgonen kan jag inte stressa utan jag hoppar bara över några saker i badrummet att göra. För halv 6 måste jag sätta mig i bilen för att komma i tid till jobbet. Är ungefär 8-9 min längre restid nu när vi har flyttat.

Idag ska jag försöka hitta ett par läckra strumpbyxor att bära till helgen när vi ska till Dömle med Olas jobb. Har en bild i huvudet på hur jag vill att de ska se ut, nu kommer jag till det svåra att hitta dom!! Sen blir det att handla lite frukostmat på maxi innan jag åker hem till mina föräldrar. Skulle vara kul att ta en lång promenix med Iris men jag får se hur jag mår i skallen och om det är något sånär ljust ute. Väl där ska jag försöka sälja min gamla micro till en granne samt köpa en pannlampa. Jepp det finns faktiskt en affär i Hynboholm, ni som undrar!!!!
Känner att en pannlampa vore inte helt fel att äga när vi nu har flyttat ut dit mörkret härskar.

Nu ska jag tillbaka till mina goa barn för att äta korvgratäng -vad nu korvgratäng är för något??!!

Inga kommentarer: