10 december 2009

Make Up Store

Idag efter jobbet ska jag bli sminkad på Make Up Store och jag längtar!!! Fick det i present av min älskling när vi firade 4 år tillsammans och today is the day :)
Jag kommer vara där i 60min och sen får jag välja produkter för summan (500kr) som det kostar att få sminktips. Det är inte fy skam att både bli sminkad och få idéer och samtidigt få plocka med sig smink därifrån!! -me like. Ska be att få en festsminkning då min vardagssminkning inte är så spännande -lite mascara och jag är klar att möta dagen. Men när det är party är det alltid kul att laborera lite med färger osv. Sen ska vi ta en vända på stan för att bocka av lite julklappar, få se om jag blir utstirrad :)

Nu ska jag ha medarbetarsamtal med min chef. Wish me luck............

Inga kommentarer: