15 december 2009

Äntligen så har den kommit, snön syftar jag på!! Det lät väldigt gött under fötterna imorse när jag gick till bilen, knarrade så där härligt :) Hoppas nu bara den inte töar bort under dagen men vädergubbarna har lovat en vit jul så det löftet hoppas jag att dom inte viker ifrån. Skulle vara otroligt mysigt om det för en gångs skull vore snö på julafton *hoppas*

Idag ska vi ha lussefika med våra föräldrar, blir ett drop - in fika. Hoppas många har tid att stanna en stund vid hämtningen, alltid kul att prata lite nu när tiden ges! Vid lämning/hämtning i hallen är det mest praktiska saker man hinner berätta, vad som har hänt under dagen osv...

Nu ska jag surfa in på jotex hemsida då jag har fått 40% rabatt på en hel beställning -kan bli riktigt billiga gardiner!

Ha en toppen dag alla vänner!!

Inga kommentarer: