2 december 2009

Burr, idag har verkligen Herr Winter kommit på besök, undra om han har tänkt sig att stanna ett tag??!! -8.5 hade vi hemma imorse när jag startade bilen. Typiskt att nu kommer kylan när jag har flyttat ifrån min fina, läckra, perfekta motorvärmare. Imorse var inte min bil så inbjudande..... :(

Kändes gött att vi valde att vara inne med halva gruppen på jobbet idag, den andra halvan gick till bibblan. Jag målade lite kon julgranar medan Kattis bakade pepparkakor, alltid bra att komma igång med julpysslandet i tid. Sen går dagarna och hux flux är det körigt värre... Tittade efter i almanackan och det är endast 2 hela jobbarveckor kvar innan jul -sen vänder det och går mot våren!!! -me like.

Raggisar och fleecetröjan på över mina andra kläder. Skulle inte sitta helt fel med en brasa ikväll, inviga vår otroligt fina täljstens spis.

Inga kommentarer: