20 mars 2009

Tjejkväll igår och idag är det tur att det är fredag. Klockan gick som vanligt alltför fort och det blev sent innan jag kom i säng igår kväll och sen en väckarklocka som ringde 04.55 imorse, borde vara kriminellt att gå upp så tidigt. Så ikväll blir det nog inte möe gjort för Linda -kanske en film att somna till?? Varför sover jag alltid som goast i Olas knä framför tvn?? *boring*
Det bästa med att öppna förskolan är att man får åka hem efter vilan (13.45) och idag är det jag som tar helgen tidigt!! Funderar på att åka in till staden och kika efter en morronrock. Har en i fleece men den är för tok för varm och klumpig, vill ha en som går till knäna i tunnare material. Få se eller så åker jag hem till min sjuka sambo...

Idag har jag fått 2 komplimanger för min tröja. -roligt att höra! Det var den som jag vann på tradera förra veckan för hela 20 kr!!! Trivs bra i den, alltid lika kul att göra fynd som passar!

Endast 2h kvar innan jag åker hem för dagen, sista arbetsdagen nu på ett tag!!! Känns väldigt overkligt att vi åker redan nu på söndag. Sen när jag kommer hem ska Kattis iväg till Sälen med hela sin familj, så henne kommer jag inte se förrän v.15 och då är det snart påsk = vår!!

Inga kommentarer: