30 mars 2009

mmm nu har jag blivit masserad för första gången av en massör och jag kan säga att det var en underbar upplevelse. I 45 min var jag i hans händers makt och där trivdes jag väldigt bra :)
Det är konstigt hur jag kan lägga mig på britsen -låta hans händer massera min nakna rumpa och samtidigt lyckas slappna av, får erkänna att vissa tankar for igenom mitt huvud men jag tvingade lika snabbt bort dom och bara kopplade av. En massage några gånger om året skulle alla kosta på sig och sitt välbefinnande!!

Sen tog jag en tur på stan. Fyndade 2 krukor på Dimoda -en Linda affär! Sen var jag ju tvugnen att köpa nya blommor till de nya krukorna så då åkte jag till blomsterlandet och köpte en knallgul Primula samt Ören på tråd som jag ska ha i ampeln. -Roligt med lite vårigt här hemma!

Hoppas ni alla har haft en trevlig måndag! *Kjam*

Inga kommentarer: