12 mars 2009

Igår när jag kom hem från jobbet låg det ett paket och väntade på mig i brevlådan!! -alltid lika kul! Den här gången var det ett par jeans som jag vann på tradera. Har haft ett par likadana för något år sen, blev snabbt mina favvojeans och eftersom de var lite slitna från början så gick de för fort sönder. Så idag har jag klippt av dom och har dom som slit och släng shorts här hemma. Men så hittade jag ett par exakt likadana på tradera fast i storleken mindre. Jag chansade, jeans brukar ju ha en tråkig tendens att töja sig och bli för slappa bak i rumpen och gissa -jo de passade mig!!! Så nu har jag mina favvojeans igen och jag fick dom för 41kr.
Hoppas jag har lika tur med en tröja som jag ropade in igår. En svart lite längre sweatshirt modell med långa ärmar från Gina Tricot. Den kostade endast 20kr och om den passar så kommer den bli fin till ett par leggings till våren!!
Jag tycker det är väldigt roligt med tradera. Kan hitta gamla och udda saker oftast till en billig peng! Sånt tycker jag om :)

Inga kommentarer: