18 mars 2009

Hemma efter en arbetsdag men inte ledig för det. För idag ska vi städa hela huset samt jag ska baka 3x gånger sats av goda frukostbullar. Vadan detta måtro?!
-Jo imöra ska jag ha tjejkväll/mary kay kväll hemma tillsammans med ett gäng tjejkompisar och då tänkte jag bjuda på frukostbullar. Samt att på fredag har jag skrivit upp mig på fredagsfika på jobbet och efter vissa önskemål så tänker jag även bjuda på bullarna där oxå.
Så när Ola kommer hem ska vi sätta igång. Alltid skönt när en storstädning är gjord och är man två så går allt möe fortare!! Men innan dess ska jag njuta av en underbart gosig Samurai i knät mellan mig och laptopen... Om bara en kam hade legat i närheten så hade jag kunnat borsta honom samtidigt men såklart är den på synligt avstånd från oss. Usch han har börjat fälla väldigt möe och han har ganska möe hår så det kommer bli en ljuvlig tid framöver innan all vinterpäls har bytts ut...

Inga kommentarer: