13 mars 2009

Ett ord räcker just nu hur jag känner mig, -Helg!! (om 3h iaf..) Denna vecka har varit sååå seg, konstigt vad olika veckorna kan kännas, vissa går jättefort medan andra aldrig verkar bli fredag eftermiddag. Hemskt att jag räknar ner dagarna till helgen, får försöka börja leva lite mer under vardagskvällarna för det är ju fler vardagskvällar än helgdagar...
Imorse vid frukost fick jag ett glatt sms från en gammal arbetskompis från Obs -det var tider det!! Oj oj vilket liv jag hade då... :)
Hon var i stan under helgen och skulle ut och partta och bjöd med mig på party!! Hoppas nu bara att Ola är lika partysugen som jag blev när jag läste sms:et. Jag var ute i lördags och innan dess var det nog i somras senast jag hade en riktig utekväll. Det var som en helt ny värld öppnades, jag hade jätteroligt så jag gör gärna repris på förra helgen med utgång nu på lördag igen!!
Det stämmer verkligen att bara våren kommer så vill man (jag) ha mer av livet.

Ha en trevlig fredag! Lev och njut av nuet :)

Inga kommentarer: