19 mars 2009

Säger som Gert Fylking -Äntligen!! blir det en tjejkväll/marykay kväll hemma hos mig. Senast jag skulle ha det så åkte jag på magsjukan kvällen innan. Men ikväll så kommer min granne Terese samt 2 barndomskompisar hem te oss samt Jennica som arbetar heltid som MaryKay konsult. Jag är glad för hennes skull att hon kan jobba med detta på heltid och hon trivs som fisken i vattnet. Ska bli trevlig att sitta och tjöta lite. Ola har jobbat hemifrån idag, han är förkyld :( så jag tror inte att han kommer klaga över att tillbringa sin kväll alone på ovanvåningen i vårt mysrum...

Imöra e det fredag och min sista arbetsdag på ett tag... Har semester hela nästa vecka för då åker vi samt Olas bror med sambo plus hans föräldrar till de norska fjällen, Hemsedal. -här ska det åkas bräda!!!

Men nu tjejkväll!

Inga kommentarer: